حمل بار و اثاثيه از مشهد به يزد با پایین ترین نرخ تعرفه و کرایه

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

حمل بار و اثاثيه از مشهد به يزد با پایین ترین نرخ تعرفه و کرایه

۴۴ بازديد

حمل بار و اثاثیه از مشهد به یزد  با پایین ترین نرخ تعرفه و کرایه

اگر تصمیم دارین از شهر مشهد یه یزد حمل بار و یا اثاث کشی کنید اما با مسیر مشهد به یزد آشنایی ندارید و یا اینکه اطلاعات دقیقی از میزان مسافت ندارید و یا هنوز باربری مطمئنی را انتخاب نکرده اید لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

قبل از اینکه در مورد شهر یزد و مسافت بین مشهد و این شهر و وضعیت جاده های آن مطالبی خدمت شما مشتریان عزیز ارائه نماییم کوتاه به عرض شما میرسانیم موسسه حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی نتسان یکی از موفق ترین شرکت های باربری در زمینه حمل بار و خورده بار بین شهری در ایران می باشد بنابراین بدون هیچ نگرانی میتواند از مشاوره های رایگان کارشناسان و مدیران این مجموعه بهره مند شود.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به یزد  با پایین ترین نرخ تعرفه و کرایه

یزد مرکز استان و شهرستان یزد در مرکز ایران است. بین رشته‌های شیرکوه در دشتی گسترده به نام دشت یزد ـ اردکان قرار گرفته‌است. استان یزد از سرزمین‌های کهن و تاریخی ایران زمین است. مسلماً بارزترین خصوصیت شهر یزد را می‌توان وجود محله‌های قدیمی و سنتی با کوچه پس کوچه‌های خشت و گلی در هم تنیده، بازارها، مساجد، حمام و خانه‌های آن دانست. در مجموع ۷۷ محله از مجموعه محلات شهر یزد به دلیل قرار گرفتن در محدوده بافت تاریخی یا در حریم آن، در سال ۱۳۸۴ و با شماره ۱۵۰۰۰، تحت عنوان «بافت تاریخی یزد» به ثبت آثار ملی رسیده‌اند که مهم‌ترین محلهٔ باستانی یزد شیخداد و فهادان می‌باشد.

اکنون با این توضیح شما حتما متوجه اوضاع درونی شهر یزد شده اید . شهر یزد هم مانند سایر کلان شهرهای ایران مناطق شلوغ و ترافیک های سنگین دارد همچنین محلات قدیمی این شهر و کوچه های باریک و بافت سنتی آن قسمتی دیگر از چالش های این شهر برای رانندگان و کارگران متخصص در امر اثاث کشی و اسباب کشی و یا حمل بار و خورده بار می باشد.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به یزد  با پایین ترین نرخ تعرفه و کرایه

اما مسیر جاده ای مشهد به استان یزد : برای رسیدن به شهر یزد از مبدا مشهد مسیری های مختلفی وجود دارد که میانگین مسافت بین این دو شهر حدودا 950 کیلومتر می باشد. و رانندگان محترم تقریا 11:30 دقیقه را باید رانندگی نمایند.

برای اطلاع از وضعیت جاده ایی بین مشهد و شهر یزد شما باید جویای وضعیت آب و هوایی شهرهای تربت حیدریه – فردوس – طبس و بجستان باشید. و با توجه به تاریخ و روز اسباب کشی می بایست دقیقا وضعیت جاده ایی این شهر هار را بررسی نمایید.

البته شما همشهری گرامی اگر بار و وسایل و اثاث خود را به شرکت باربری نتسان بسپارید جای هیچ گونه نگرانی دیگر نخواهید داشت به جهت این که این مجموعه دارای رانندگان بین جاده ایی بسیار با سابقه می باشد ضمن اینکه کارگران متخصص در چیدن بار هم باعث شده اند بدون کوچکترین مشکلی بار شما را صحیح و سالم و با تضمین سلامت به مقصد برسانند.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به یزد  با پایین ترین نرخ تعرفه و کرایه

به خاطر داشته باشید حمل بار بین شهری نیازمند چیدمان بسیار حرفه ایی می باشد حال این بار چه صنعتی باشد چه اسباب و اثاثیه منزل باشد فرقی ندارد در هر صورت نیازمند چیدمان صحیح می باشد تا در طی مسافت طولانی بین شهر مشهد و یزد دچار مشکل نشود.

ما در گروه باربری نتسان مفتخر هستیم در صورت تمایل شما مشتری گرامی این مسئولیت خطیر را به عهده بگیریم و کلیه بار ها و اسباب و اثاثیه شما را با تضمین سلامت به شهر زیبا  و باستانی یزد منتقل نماییم . ضمنا نتسان با داشتن انواع ماشین های سبک و سنگین مانند خاور مسقف و وانت  بارهای مانند نیستان ضمن حفظ کیفیت جابجایی, تضمیمن پایینترین قیمت را در بین باربری های سطح کشور به شما می دهد. بنابراین آسوده خاطر و بی دغدغه بارتان را به ما بسپارید.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به یزد  با پایین ترین نرخ تعرفه و کرایه

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد  با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.