تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با وانت

باربری مشهد به اراک با افتخار اعلام می نماید که هر نوع اسباب کشی و اثاث کشی منزل اداری و تجاری را از مبدا مشهد به سراسر کشور توسط انواع خاور نیسان وانت کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ از مبدا مشهد به اراک و ساوه - خمین - محلات - دلیجان - کرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - کمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندک - زاویه با ارزانترین قیمت و کمترین نرخنامه و تعرفه در مقایسه با دیگر همکاران و تا 70% تخفیف ویژه به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل با بیش از 10 سال سابقه کار انجام میدهد.

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با وانت

۱۴ بازديد

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با وانت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات خواهیم پرداخت. 

تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با وانت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به قم را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

به عنوان کوچکترین وسیله نقلیه موتوری باری می توان به وانت اشاره کرد . معمولا برای حمل بارهای کوچک و سبک وانت بار ها به کار می آیند.
پیکان وانت چیست؟
وانت پیکان که بیشتر پیکان وانت گفته می‌شود یکی از انواع وانت در ایران است که ظرفیت حمل ۵۰۰ کیلوگرم بار را دارد. از وانت پیکان برای جابجایی وسایل سبک و بار خصوصاً در داخل شهر استفاده می‌شود. وانت پیکان در انواع وانت پیکان معمولی (روباز)، وانت پیکان مسقف، وانت پیکان مبلی موجود است.
ابعاد پیکان وانت
در مورد طول و عرض پیکان وانت باید بگوییم براساس دفترچه راهنمای پیکان وانت طول وانت پیکان با کابین حدود ۴.۳۳ متر و عرض آن ۱.۶۲ متر است. (تصویر زیر) ابعاد اتاق پیکان وانت یا ابعاد باربند وانت پیکان که به اتاق بار، قسمت بار و اتاق عقب هم گفته می‌شود این بخش حدود ۱.۶ متر طول و ۱.۲ عرض دارد. ارتفاع پیکان بدون بار ۱.۴۲ متر است.
ظرفیت پیکان وانت
در پاسخ به سوال “ظرفیت بار پیکان وانت چقدر است” یا “پیکان وانت چند تن بار میبرد” باید گفت حداکثر بار وانت پیکان ۵۰۰ کیلوگرم است. اگر به تن بگوییم ظرفیت پیکان بار وانت حدود ۰.۵ یا نیم تن است. توجه کنید که ظرفیت حمل بار پیکان وانت می‌تواند بیشتر از ۵۰۰ کیلوگرم هم باشد ولی بارگیری زیاد برای ماشین و راننده زیان‌ آور است. وزن خالص پیکان وانت بدون باربند حدود ۹۶۰ کیلوگرم و وزن پیکان وانت با باربند حدود ۱۰۵۰ کیلوگرم است.
اتاق پیکان وانت
اتاق پیکان وانت بخشی هست که بار و محموله در آن قرار می‌گیرد. اتاق وانت پیکان در انواع مسقف، روباز و کفی وجود دارد. اتاق مبلی وانت پیکان یا  به اتاقی گفته می‌شود که کمی بالا آورده شده تا مبلمان و اثاثیه داخل آن راحت‌تر قرار گیرد. برای پیدا کردن قیمت باربند مبلی پیکان وانت می‌توانید از سایت دیوار دیدن کنید. اندازه اتاق وانت پیکان یا طول اتاق بار پیکان وانت به شکل طول ۱.۶ متر و عرض ۱.۲ متر است. وزن اتاق خالی پیکان چند ده کیلوگرم است. برای خرید اتاق وانت باید به واحدهای اتاق سازی یا کاربری سازی در تهران با شهرستان مراجعه کنید. یکی دیگر از اجزای قسمت عقب وانت، کف یا کفی پیکان است. کفی پیکان وانت (کف اتاق پیکان وانت) در انواع چوبی، گالوانیزه و مبلی وجود دارد.
اجزای پیکان وانت
از اجزای مهم پیکان وانت می‌توان به باربند، کیلومتر شمار، چادر باربند، کف یا کفی اشاره کرد.
تابستان و پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به کهک با وانت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان قم-حمل بار از مشهد به شهرستان جعفریه-حمل بار از مشهد به شهرستان قنوات را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.